2011. augusztus 4., csütörtök

A fityma állandó hátrahúzva tartása - egy hónapos kúra V.

Az Index hátrahúzott fitymával c. fórumában találtam rá a szintén nagyon egyszerű papírzsebkendős módszerre. Megtetszett, gondoltam, kipróbálom. Részlet a fórumról:

"3. A legjobb szerintem az,ha a makk alatt közvetlenül a pereménél körbe egy zsebkendő-csíkot raksz. A zsebkendőből levágsz egy vékony csíkot, hosszában kb elég zsebkendő fele, ez attól függ mekkora a farkad vastagsága. Ezt hajtsd félbe, majd a makkod alatt, vezesd körül, s ragtapasszal ragszdössze a két végét. Mintha egy gyűrűt húznál rá. A lényeg hogy alapban laza legyen, de merevedéskor ne szorítsa még, pontosan ráilleszkedjen. Majd rájössz pontosan mekkora darab kell. Alapban le is tudom húzni a makkomról kényelmesen, viszont ha nem nyúlok hozzá a makk pereme megtartja, a fitymát pedig hátul tartja. Így még makk pereme is szabadon lélegzik.

Nekem elég volt pár hétig "hordani" ma már magától hátul marad, bár néha azért még meggyűrűzöm.

Egy idő után, nálam ez még nem következett be - ehhez kell egy-két év - maga a fityma is megrövidül, így ha előre is húzod, szépen visszacsúszik hátra."

Előnye, hogy ez is, akárcsak az előző posztban ismertetett módszer, hogy nagyon egyszerűen kivitelezhető. Hátránya, hogy legalább naponta meg kell ismételni, hiszen a pzs egyáltalán nem vízálló... A ragtapasz helyett még régebben kísérleteztem ujjak kötözésénél használatos kötésrögzítővel (rugalmas pólya), hosszabb távon nem igazán vált be, viszont a cserét gyorsabbá teszi, nem kell ragtapasszal vacakolni.

1 megjegyzés:

B.Tibor írta...

Szerintem ez a papír zsebkendős módszer a legjobb és a legkényelmesebb megoldás a hátrahúzás gyakorlásához. Én is ezt szoktam használni. Mindenkinek csak ajánlani tudom. És köszönjük a többi hasznos tanácsokat is.

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Körülmetélve, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena